1. عمروشوشة

    عمروشوشة

    ‏16 ابريل 2018
     

    After greetings


    Modern expert for training and consultation center


    Honored to offer you:


    Service Desk Manager (SDM) Course


    [​IMG]


    Course objectives


    At the end of this course you will have:

    • gain a thorough grounding in the skills required to build, lead, motivate and manage a Service Desk team
    • get a guide to the practical Service Desk management tools, tips, standards and support
    • gain an overview of industry recognized IT Service Management best practices, including ITIL processes
    • achieve an internationally recognized Service Desk Management qualification


    For more information

    Amr shousha0097156592297400201224700271amr@metcegy.comLinkedInFacebookBloggerTwitter






    تعقد الدورات في الدول الاتية:




    (الكويت - دبي- تركيا- ماليزيا - مصر (القاهرة - الاسكندرية - شرم الشيخ) - فيينا – الاردن




    - المغرب - لندن - قطر- النمسا- مدريد - باريس- تونس - لبنان - جاكرتا - السعودية (الرياض - جدة - الدمام - الخبر) - نيويورك - واشنطن – سويسرا)




    ملحوظة هامة :




    يوجد خصم خاص للشركات و الهيئات و المجموعات







    كما نقدم دورات تدريبية فى كافة المجالات :




    (الموارد البشرية - القانون - العلاقات العامة - القيادة والإدارة - الهندسة -هندسة البترول - - البيئة - الجودة والإنتاج - سلامة الاغذية - المشتريات والمخازن - التسويق والمبيعات وخدمة العملاء - المالية والمحاسبة - الاعلام - الامن والسلامة والصحة المهنية




    وغيرها من الدورات المتخصصة









    لمزيد من المعلومات يرجي الاتصالعمرو محمد شوشة0097156592297400201224700271amr@metcegy.comمنسق تدريبمركز الخبرة الحديثة للتدريب والاستشارات






    LinkedInFacebookBlogger



    Twitter


    من مواضيع العضو :
    عقارات ذات صلة :